شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات الوفود

کاربران عزیز توجه داشته باشید کلیه اصول و روی‏‌های الوفود منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که هر گونه تغییراتی در رویه های الوفود و اپلیکیشن مدیریت الوفود (حجره) اعمال شود الوفود تمام تغییرات را اعمال و در همین صفحه به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر از اپلیکیشن الوفود به معنای پذیرش هر گونه تغییر است.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری که در اینجا از کاربر یک شماره همراه مندرج در فرم ثبت نام است به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از الوفود اقدام کند. الوفود یک اپلیکیشن خرده فروشی آنلاین است و طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل به خرید مواد غذایی یا دریافت خدمات اقدام می نماید.
  • 1- الوفود تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • 2-درج هرگونه مطالب سیاسی در الوفود مانند عکس ها و نظر های سیاسی و غیر اخلاقی و استفاده از جملات رکیک و غیر اخلاقی که مغایر با هنجارهای اجتماعی است باعث حذف حساب کاربری می شود.

  • 3-الوفود جهت ثبت نام از کاربر شماره تماس معتبر و قابل دسترس استفاده میکند.

  • 4-الوفود در هنگام ثبت سفارش از کاربر نام و نام خانوادگی حقیقی افراد را دریافت میکند در صورتی که به جای نام و نام خانوادگی و آدرس دهی درست از کلمات رکیک یا هرگونه موارد غیر اخلاقی یا سیاسی استفاده کنید در صورت مشاهده نام کاربری به مدت 1 ماه غیر فعال خواهد شد.

  • 5-هنگام ثبت سفارش مسئولیت وارد کردن هرگونه اطلاعات اشتباه در ثبت آدرس و نام و نام خانوادی برعهده ی خود کاربر می باشد و الوفود و تامین کننده (مغازه دار ) مسئولیتی در قبال هرگونه دیر رسیدن ، یا نرسیدن و هرگونه اشتباهی از سمت کاربر ندارد.

  • 6-هنگام ثبت سفارش در صورتی که اطلاعات آدرس را اشتباه وارد کردید میتوانید همان لحظه با الوفود به صورت آنلاین ار طریق وب سایت alofood.ir پایین صفحه سمت راست در ارتباط باشید و مشکل را سریعا بیان کنید تا الوفود مشکل را حل کند در غیر اینصورت مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه بر عهده ی خود کاربر می باشد.

تمام محصولات غذایی ارایه شده در اپلیکیشن الوفود اعم از فست فودی ها و رستوران و کالاهای سوپرمارکتی توسط فروشندگان و مغازه دارهای معتبر و قانونی و عرضه می‌شود و به واسطه ی اپلیکیشن الوفود به صورت آنلاین به محصولات خود را به فروش می رسانند.منظور از محصولات فروشندگان غذاهای فست فودی و رستورانی و سوپرمارکتی ها شیرینی و میوه می باشد. همچنین الوفود اعتبار فروشندگان را بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان را اخذ می نماید.
  • مسئولیت مربوط به کیفیت مواد غذایی، قیمت و محتوا و شرایط خدمات پشتیبانی پس از فروش غذا برعهده فروشندگان است.

  • تمام کالا هایی که توسط مشتریان خریداری میشود فاکتور های رسمی آن صادر و در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد برای آن ارسال خواهد شد.

  • تمام ثبت نام فروشندگان از طریق اپلیکیشین حجره انجام خواهد شد که در مارکت های معتبر در دسترس است.

  • اطلاعات فروشندگان پس از ثبت نام ظرف دو روز کاری مورد بررسی و تایید قرار میگیرد و مغازه ی شما فعال خواهد شد.

  • فروشندگان موظف هستند که تمام محصولاتی که قابل فروش هستند را در اپلیکیشن وارد نمایند درج هرگونه محصولی که با قوانین کشور مغایرت داشته باشد باعث حذف محصول و اخطار به فروشنده خواهد شد.

  • در صورت بروز تاخیر سفارشات الوفود اخطار های لازم را به فروشندگان اعلام می نماید و در صورتی که مجددا تاخیر در ارسال سفارشات رخ دهد پنل فروشندگی مغازه دار به صورت سیستمی برای 24 ساعت بسته خواهد شد و امکان سفارش گیری نخواهند داشت.

  • الوفود موظف است تمام پرداخت های فروشندگان را هر شب کاری پرداخت نماید (1 روز کاری) که در اینجا به معنای آن است که هر شب در بازه زمانی 1 بامداد تا 03:00 بامداد به صورت خودکار پرداخت ها انجام خواهد شد.

  • پروتکل های بهداشتی

    فروشندگان می بایست تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند در صورت تخلف و گزارش کاربران پنل فروشندگی برای 24 ساعت به صورت سیستمی بسته خواهد شد.

  • قیمت مصرف کننده

    قیمت مصرف کننده همان قیمت مصوب کالاست در صورتی که قیمتی مغایر با قیمت روز کشور بر روی کالا درج شود تخلف محسوب شده و پس از تذکر اولیه در صورت رعایت نکردن این قانون الوفود میتواند پنل فروشنده را غیر فعال نماید.

  • ارسال به موقع سفارش به مشتری

    ارسال به موقع سفارش یعنی اگر یک کاربر سفارشی را ثبت میکند در صورتی که مربوط به فست فود و رستوارن باشد می بایست ظرف 30 دقیقه به محل ارسال شود برای دیگر کسبه ها مانند میوه تره بار و شیرینی سراها این زمان با ترافیک کاری 1 ساعته می باشد.در صورتی که عضوی از فروشندگان الوفود هستید و فروش های برون شهری دارید حداقل تا یک روز کاری باید بار مربوطه ثبت و برای مشتری ارسال شود.عدم اجرا کردن این قانون میتواند منجر به کم شدن مشتری های خود شما شود.در صورت اجرا نشدن این قانون الوفود 3 بار تذکر به فروشنده ارسال خواهد کرد عدم توجه به تذکر ها میتواند منجر به غیر فعال شدن فروشنده ی مربوطه شود.

  • رضایت مصرف کننده

    منظور از رضایت مصرف کننده تمام موارد: کیفیت، زمان ارسال و برخورد صحیح با تیم پشتیبانی الوفود به هنگام مرجوعی یک محصول می باشد. اگر کاربری سفارشی را ثبت نماید و از کیفیت محصول شما ناراضی باشد کاربر حق مرجوعی دارد و قوانین الوفود برای کاربران اجرا خواهد شد. پس فروشندگان الوفود می بایست از نظر زمان بندی ارسال محصول و کیفیت محصول خود اطمینان و دقت لازم را داشته باشند. در صورت مشاهده و باز خورد کاربران به تیم الوفود، موضوع مربوطه به فروشنده تذکر داده خواهد شد. عدم اجرای این قانون میتواند تا 1 ماه پنل فروش شما را محدود و غیر فعال کند.

  • فروش محصولات غیر قانونی

    در الوفود فروش مواد غذایی یا به عبارتی هرگونه مواد خوردنی که با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد تخلف محسوب میشود و در صورت مشاهده صریحا برخورد خواهد شو به مراجع قضایی ارجاء خواهد داده شد.همچنین پنل فروشنده غیر فعال خواهد شد.

ما در چه شهر هایی هستیم
  • بوکان

    Boukan

  • سنندج

    Kordestan

  • مهاباد

    Boukan

  • سقز

    Saqwz

  • تهران گلستان

    Tehran Golestan

  • اهواز (به زودی)

    Ahvaz